رفع افتادگی پوست
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

پیش از انجام لیفت صورت با نخ حتما باید یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی بررای انجام لیفت صورت با نخ هستید یا خیر. ممکن است متخصص پوست لیفت صورت با نخ را در کنار روشهایی مانند تزریق ژل یا چربی برای شما مناسب بدان


برای بیمارانی که مشکلات کشش پوستی ملایم تری دارند ، می توان لیفت صورت مینی را به جای لیفت صورت کامل انجام داد. جراح شما از برش های کوچکتر برای بلند کردن عضله و بافت ، از بین بردن چربی اضافی و بالا بردن یا اصلاح پوست اضافی استفاده خواهد کرد. نتیجه مینی صورت کمتر از عمل لیفت صورت کامل چشمگیر است ، اما برای برخی از افراد ، ممکن است بهترین راه حل برای سفت شدن گونه ها باشد.

درمان های جراحی غیر جراحی پوست


درمان های جراحی غیر جراحی پوست به شما کمک می کند تا بدون جراحی رنگ پوست را برطرف کنید. داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است ، زیرا نتایج حاصل از این درمان ها در مقایسه با درمان های جراحی معمولاً خفیف است. این شامل:
در این روش از فناوری اولتراسوند برای کاهش اثرات زمان و جاذبه بر روی پوست استفاده می شود. علاوه بر غیر تهاجمی بودن ، برای تحریک تولید کلاژن عمل می کند ، پوست را به تدریج با سرعت بدن بلند می کند و همچنین باعث صاف شدن خطوط و چین و چروک های ابرو ، گردن و دکلته می شود. ممکن است بلافاصله تفاوت را مشاهده کنید ، با این حال ، بیشتر نتایج تقریباً سه تا نه ماه طول می کشد.

در جایی بین درمان های جراحی و غیر جراحی ، درمان های کم تهاجمی وجود دارد. آنها به طور معمول تحت بی حسی موضعی انجام می شوند و در مقایسه با جراحی زمان بهبودی کمتری دارند. این روش های درمانی معمولاً کمتر از جراحی م ،ثر هستند ، اما از درمان های غیر جراحی م moreثرتر هستند.

بیشتر بخوانید: کتری قوری ، قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ،

سفت شدن پوست زیر پوست 


چندین دستگاه پزشکی کم تهاجمی وجود دارد که برای رسیدن به درجه محدودی از سفت شدن پوست ، انرژی حرارتی را در زیر پوست اعمال می کنند. شناخته شده ترین دستگاه به نام ThermiTight از انرژی فرکانس رادیویی (”RF”) برای تحریک تولید کلاژن برای صاف و سفت شدن پوست افتاده استفاده می کند. از یک کاوشگر کوچک برای استفاده از انرژی گرمایی به بافت های زیر پوست استفاده می شود. دمای بافت و پوست به طور مداوم برای ایمنی کنترل می شود. این روش معمولاً سریع و آسان انجام می شود ، در حالی که بیماران از بین می روند و تقریباً هیچ وقت از کار نمی افتد.

برای برخی از بیماران ، سفت شدن پوست باعث از بین رفتن کاملاً رنگ چهره جوان نمی شود. کاهش حجم در گونه ها ، اثرات پیری را بزرگتر می کند.

دوباره پر کردن: بازگرداندن حجم از دست رفته
روش های درمانی زیر از محبوب ترین گزینه ها هستند. بین درمان هایی مانند لیزر موهای زائد صورت و لیفت باید حداقل دو هفته فاصله باشد.

پرکننده های غیر قابل انعطاف


پرکننده هایی مانند Restylane یا Juvederm یک راه حل ایده آل و غیر جراحی برای از دست رفتن حجم صورت و شلی پوست صورت است. پرکننده ها همچنین به منظور صاف کردن چین و چروک های عمیق صورت و خطوط برجسته کمتر هستند. خاصیت ارتجاعی پوست ، و خطوط طبیعی صورت ، از عوامل اصلی در نتایج فردی هستند.

همچنین بخوانید: فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، آموزش خوانندگی ، لوازم آشپزخانه ، آب بند کننده

پیوند چربی


در برخی موارد ، انتقال چربی جراحی راه حلی برای گونه های توخالی است. جراح شما مقادیر بسیار کمی چربی از نواحی دیگر بدن (معمولاً معده یا ران) برداشته و چربی را به گونه ها منتقل می کند تا چربی جمع شود. این روش با تزریق ژل متفاوت است.
سرانجام ، برای برخی از افراد ، ایمپلنت ها بهترین راه حل برای نتایج ماندگارتر و چشمگیرتر هستند. اگر کاندیدای خوبی باشید ، جراح این روش درمانی را به شما پیشنهاد می کند.

دکتر توماس دبلیو لوب تمام این اقدامات و موارد دیگر را در مجموعه جراحی خصوصی خود در منهتن واقع در خیابان پنجم انجام می دهد. اگر شما علاقه مند به جوان سازی پوست در شهر نیویورک هستید و می خواهید در مورد درمان های ضد پیری مراقبت از پوست که توسط دکتر لوب انجام می شود بیشتر بیاموزید ، از شما دعوت می کنیم با شماره 212-327-3700 تماس بگیرید یا برای تعیین وقت مشاوره خصوصی با ما ایمیل کنید.

https://thomasloebmd.com/skin-care/7-fixes-for-drooping-cheeks/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید